31.01.2022

SILVER MAG – pierwszy w Polsce magazyn o silver marketingu

Wydaliśmy SILVER MAG – kwartalnik o silver marketingu. Celem pisma jest edukacja szeroko pojętego środowiska marketingowego i biznesu w obszarze komunikacji do osób 50+.

SILVER MAG to pierwsza w Polsce cykliczna publikacja w całości poświęcona tematyce silver marketingu i skierowana bezpośrednio do szeroko pojętego środowiska marketingowego oraz biznesu. Magazyn drukowany jest w niestandardowym formacie A3 i dystrybuowany wprost na biurka właścicieli firm, prezesów oraz działów marketingu i PR. Na okładce pierwszego numeru wystąpił włoski silver model i influencer, Alessandro Manfredini.

Redaktor naczelną pisma jest Aleksandra Laudańska, a redaktorem prowadzącym Sebastian Kalmus. „Stworzyliśmy SILVER MAG, żeby burzyć stereotypy i pokazywać silversów inaczej, niż robiło się to do tej pory w reklamach. Na naszych łamach będziemy przybliżać sylwetki srebrnych konsumentów, dzielić się wynikami badań i swoimi doświadczeniami, pokazywać kampanie z kraju i świata oraz zarażać naszym zachwytem nad generacją silver” – mówi redaktorka naczelna.

W pierwszym numerze pisma ukazał się ekskluzywny wywiad Sebastiana Kalmusa z Pawłem Patkowskim, dyrektorem marketingu i komunikacji Orange Polska. Swój punkt widzenia na temat dojrzałego konsumenta przedstawia również Grupa Adamed w programie Adamed dla Seniora oraz łódzka spółka SeniorApp, która stworzyła aplikację mobilną odpowiadającą na potrzeby osób dojrzałych. Czytelnicy znajdą w numerze również artykuły o trendach w komunikacji i zachowaniach silverów w obszarze fashion.

Pierwszy numer SILVER MAG dostępny jest już w wersji papierowej oraz wersji cyfrowej, którą całkowicie za darmo możesz obejrzeć na platformie Issuu.

Chcesz otrzymać wersję drukowaną do swojego domu lub biura? Prześlij adres do wysyłki na adres redakcja@silvermag.pl, a w ciągu kilku dni magazyn będzie u Ciebie.

ZOBACZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY