04.02.2022

Silver Agency oraz IRCenter przedstawiają pierwszy w Polsce raport o konsumentach 65+

Raport Pokolenie 65+ to pierwsze w Polsce tego typu kompleksowe opracowanie oparte na badaniach ilościowych i jakościowych w obszarze postaw konsumenckich osób w wieku emerytalnym. Powstał przy współpracy agencji badawczej IRCenter oraz Silver Agency – agencji komunikacji marketingowej do osób dojrzałych.

Raport Pokolenie 65+ to jedyna publikacja na rynku, która obiektywnie przedstawia osoby po 65 roku życia, z wyraźnie narysowaną historią pokolenia 65+. Wskazuje dla niego kluczowe chwile, w których podejmowano ważne decyzje, mające wpływ na dzisiejsze postrzeganie osób starszych. Co ważne, urzeczywistnia fakt, w jaki sposób osoby 65+ się uczą i odpowiada na pytanie czy nadal są ciekawi nowych rzeczy i usług.

W raporcie pokazujemy, że człowiek po 65 roku życia może nadal czuć się młodo, być pomocnym dla innych. Co ważne należy im się szacunek za to, czego w życiu dokonali, nie należy ich lekceważyć. Starość to bardziej stan umysłu niż realnej metryki.

Raport Pokolenie 65+ to bezcenna wiedza dla każdego marketera zorientowanego na współpracę i komunikację do osób starszych. Wiedza, która umożliwia dokładne określenie zwyczajów konsumenckich – zawiera kanały, kategorie i usługi, które są dla dojrzałego pokolenia atrakcyjne i aspiracyjne.

Badanie przeprowadzono metodą ilościową oraz jakościową w okresie czerwca i września 2021 r. Pomiar ilościowy zrealizowano metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 600 osób w wieku 65+ lat (reprezentatywność dla płci, przedziałów wiekowych, wykształcenia oraz wielkości zamieszkiwanych miejscowości). W badaniu jakościowym przeprowadzono 24 pogłębione wywiady etnograficzne w domach i otoczeniu respondentów.

Jesteś zainteresowany zamówieniem Raportu 65+? Wypełnij formularz kontaktowy i uzyskaj ofertę.




    ZOBACZ NAJNOWSZE ARTYKUŁY