Ukazał się drugi numer magazynu poświęconego silver marketingowi „Silver Mag”. Tematem przewodnim wydania jest aktywność zawodowa ludzi 50+.
Na okładce wystąpiła Magdalena Jakubiec-Cichańska – 62-letnia silver influencerka, inicjatorka projektu „Perły w wielkim mieście” burzącego stereotypy na temat ludzi 50+. Autorką zdjęcia jest fotografka Julita Ledzińska specjalizująca się w fotografii portretowej, autorka projektu „50 po 50.”, w którym przedstawia sylwetki kobiet 50+.
Numer otwiera wywiad z Anną Streżyńską, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej latach 2006–2012, minister cyfryzacji w latach 2015–2018, a dziś CEO spółki technologicznej MC2 Innovations, której inwestorem został w maju Lux Med. W rozmowie z Aleksandrą Laudańską zatytułowanej „Wiekowienie wymaga planowania” Anna Streżyńska mówi, jakie wiąże z plany z aliansem strategicznym z liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych, czego musiała nauczyć się, prowadząc start-up, co motywuje do pracy ludzi w różnym wieku i jak w tym motywowaniu pomaga stworzona przez jej zespół platforma hrtech Carrotspot.
Na 20 stronach magazynu wydanego w formacie A3 znalazły się również:
-> Artykuł Małgorzaty Łabędź, coacha kariery i trenerki o tym, jak przygotować się do procesu zmiany kariery w dojrzałym wieku.
-> Artykuł Dominiki Wiśniewskiej, starszej managerki ds. sponsorów i społeczności CDT, o ofercie edukacyjnej Centralnego Domu Technologii i nowoczesnej edukacji cyfrowej wszystkich pokoleń.
-> Rozmowa z twórczyniami portalu Praca50.plus, który miał premierę w maju. O serwisie stworzonym z myślą o pracownikach po 50. roku życia opowiadają Martynia Klimiuk – senior project managerka, Iga Królicka – UX designerka One House oraz Alicja Sielawa – business development managerka.
-> Artykuł Łukasza Fijałkowskiego, koordynatora projektu Silver Models, o silverach w reklamach.
-> Artykuł Aleksandry Laudańskiej, naczelnej magazynu „Silver Mag” oraz magazynu warszawskich seniorów #POKOLENIA o tym, jak pracuje się z 70- i 80-latkami.
-> Artykuł przybliżający sylwetki bohaterki okładki 2. numeru magazynu „Silver Mag”, Magdaleny Jakubiec-Cichańskiej, oraz autorki fotografii okładkowej, Julity Ledzińskiej.
-> Artykuł Michała Kota przybliżający raport „Pokolenie 65+” zrealizowany przez firmę badawczą IR Center oraz Silver Agency.
SILVER MAG jest magazynem bezpłatnym, trafia bezpośrednio na biurka szefów i specjalistów ds. marketingu i komunikacji, drugi numer otrzymały także działy HR największych firm działających na terenie Polski.